utorak, 28. prosinca 2010.

Živi smo

Dugo se nismo oglašavali. Razloga je dosta. 
Ja osobno sam se posvetio izučavanju nogometnih strategija koje još uvijek ne daju očekivane rezultate.  Pošto ne volimo da nam na kraju mjeseca niti jedan od sportova završi u minusu, dajemo sve od sebe da i to popravimo.
Moj plan u 2011 je filtrirati samo najbolje što sam našao,otkrio i dobio i krenuti sa projektom koji će trajati godinu dana.

Kum i veliki izazov trejdanja sa konjima je zastao prvo zbog vremenskih neprilika (snijega i leda ) koje su neuobičajene za UK.
On je i dalje "na konjima", doduše smanjenim intenzitetom, ali još uvijek bez dana sa minusom. I dalje namjerava trejdati isključivo na konjskim utrkama i usavršiti ga do maksimuma.

Ferenc je iskoristio vrijeme od pauze sa tenisom i pokušao je sa drugim sportovima, prvenstveno sa košarkom, i kao što vidite iz dolje priložene slike ide mu odlično.
Od 01.11.2010. je startao sa 200 eura. Jučer 27.12.2010. imao je na računu preko 4000 eura.

S obzirom da već mjesec dana nema njegovog primarnog sporta za trejd (tenisa) nema druge nego da konstantiramo da je napravio fenomenalan rezultat.
Poznavajući njega on će u 2011. prvenstveno forsirati tenis i košarku, što je i normalno gledajući  rezultate,ali sigurno neće odoljeti i nekim drugim sportskim marketima koji se mogu naći na izravnim prijenosima i dobrim streamovima.

Svim ljudima dobro volje koji posjećuju ovaj blog i koji su me kontaktirali preko maila želim SRETNU I USPJEŠNU NOVU 2011.


A sumljičavi i zlobni neka pate!



Nema komentara:

Objavi komentar