nedjelja, 30. listopada 2011.

Daleko od dobrog

Dočekah subotu i drugu priliku ovoga tjedna da odtrejdam nešto konjića.
Pauza je očito loše utjecala na mene i opet sam dobio standardne simptome kada si nestrpljiv i želiš forsirati ( žurba, riskiranje,ubacivanje više novca…)
Krenulo je ok i ubrzo nakon nekoliko trka sam bio +12. Izgledalo je tako dobro i lagano da me vjerojatno i to malo dodatno uljuljalo i uspavalo. I normalno,dolazi do standardnih situacija. Ulazim sa znatno većim ulozima, čekam i prepuštam slučaju tamo gdje se ne čeka,inatim se sa ljudima koji su naumili da koeficijenti idu u drugom smjeru…
Rezultat je „mina“ od -26 eura koja me vratila u stvarnost i skresala mi krila.
Nakon toga si kažem „ajde đubre pohlepno, sad to barem vrati na +0“ .
To mi je u konačnici uspjelo i to je moj jedini i nemali uspjeh današnjeg dana, jer treba ostati smiren i sabran nakon minusa za koji se trejda čitav dan.





Nema komentara:

Objavi komentar