subota, 22. listopada 2011.

Projekt - 21.10.

Nakon srijede koju sam preskočio zbog obaveza, danas sam se vratio ovom svom malom projektu/testu.
Dakle treći dan trejda, konkretno scalpinga je iza mene. Bilo je 30- tak trka od kojih sam 29 uspio uhvatiti.
Ulog je i dalje bio 10 eura. Jako dobro je krenulo i imao sam nekoliko trka za redom po +3 eura po trci.

Imao sam tri situacije sa malo osjetnijim minusima od 3-4 eura. Sva tri su nastala mojom pogreškom točnije zbog nestrpljivosti i nepridržavanja nekih osnovnih pravila. Kao i kod svega disciplina je jako bitan faktor u ovoj strategiji i bez nje rezultati će izostati.

Bilo kako bilo + 27,56 eura je iznos sa kojim sam i više nego zadovoljan.

Inače ću nedjeljom navečer, poslije nedjeljnih trka postavljati tjedni izvještaj gdje će biti zaokruženi ukupni rezultati.

Nema komentara:

Objavi komentar