ponedjeljak, 24. listopada 2011.

Prvi tjedan je gotov

Prvi trejd tjedan je gotov. Točnije, radilo se od 5 trejd dana koji su rezultirali ovim uspjehom:










Inače, banka sa kojom se krenulo ( ono što sam zatekao na bf računu ) bila je 33 eura.
Neka se ne uvrijede ljudi koji se klade, pokeraši i sl., ali ne znam koju igru/strategiju mogu započeti sa bankom od 33 eura.
No, nećemo se bahatiti. Kao što rekoh u više navrata, ovo je test projekt gdje ja zapravo i ne znam što me točno čeka. Nekakve okvirne smjernice već imam i neke zaključke već mogu donijeti, a to su tipa:

- da je strategija niskorizična ( na ulaze od 10 e u najgorim momentima možeš imati -3 eura)
- da je pogodna za ljude koji započinju izgradnju banke
- da je test strpljenja i discipline

Kako će se dalje razvijati ostaje da pogledamo. Nadam se da sam na pravom putu i da ću ustrajati u pravilima koje sam zacrtao.
Nažalost ovaj tjedan će, za mene, biti jako loš za trejd. Očekujem svega 2-3 trejd dana ( barem što se konja tiče ) i za sada su te moje životne obaveze najveći neprijatelj projekta. Ako tako i ostane neću imati ništa protiv.

2 komentara: