utorak, 18. listopada 2011.

Nije loše

18.10. scalping-horse race











Evo nakon dugo vremena, nova strategija i uspješan start.

+16,32 eura je profit sa kojim sam i više nego zadovoljan iz više razloga:

1. svaki profit je dobar
2. moj stake ulaz je bio svega 10 e
3. max. rizik po trci je bio nekih 3 e ( imao jedan slučaj)
4. danas nije bilo previše trka

Inače scalping metoda je jako popularna metoda u krugovima trejdera i bazira se na čitanju kretanja koeficijenta, utjecanje na njih (koliko je to moguće ) i pametnim ulaganjima u pravim momentima.

Softver koji sam koristio prilikom trgovanja bio je geeks toy koji u svom novom izdanju fascinira.

Nadam se uspješnom nastavku sutra, mada bi i sa manjim profitom bio zadovoljan s obzirom na sve gore navedene okolnosti. Naravno za nadati je se da sam na pravom putu i da neće nastupiti razočarenje i neuspjeh, s obzirom da se ovom metodom ozbiljnije bavim prvi put.

Ukoliko uhvatim vremena najvjerojatnije večeras još odtrejdam nekakav nogomet i detaljno obrazložim postupak.

2 komentara:

  1. Dobar start, jel koristiš određeni tick offset/stop loss ili sam po svojoj procjeni plasiraš izlazne oklade?

    OdgovoriIzbriši