utorak, 18. listopada 2011.

SVUDA POĐI TREJDU IPAK NATRAG DOĐI

Da, nakon dužeg izbivanja sa ovog bloga, pa i samog trejda, pokušat ću s vremena na vrijeme nešto napisati.
Zašto?
Pa prvenstveno da imam svoj dnevnik koji će dati dodatnu disciplinu i volju da trejdam (barem se nadam), a drugo, zbog samih korisnika koji su i dalje nastavili posjećivati ovaj,mogu slobodno reći, najposjećeniji blog ovakve vrste na ex yu govornom području.
Ujedno se ispričavam ljudima koji su slali mailove, a nisam im stigao odgovoriti.

Pokušat ću sa vremena na vrijeme napisati pokoji, nadam se, koristan članak, koji bi bio zanimljiv zajednici koja se bavi exchange klađenjem, ili ti trgovanjem sportskim koeficijentima.

S druge strane ne želim da mi blog predstavlja nikakvo opterećenje koje će me dodatno zamarati ili opterećivati. Kada mi se piše pisat ću opušteno i bez napetosti, u žargonu kojim se koristim, bez recenzija,tako da ne bude optužaba po pitanju nepismenosti i sl.

Šta možete konkretno očekivati?

Pa eto nadam se već od danas nekim izvještajima sa mojim pokušajima trejda.
Pokušat ću raditi neke nove stvari koje su i za mene samog nepoznanica ( po pitanju nekog dugoročnog razvoja). Samim tim će ulaganja/dobitci biti jako maleni.
No, nije mi cilj opterećivati se dobitcima, već na nekom većem uzorku vidjeti kako stojim sa tim nekim novim idejama.

Najveći neprijatelj mome projektu zasigurno će biti vrijeme, jer RL obaveze mnogo puta neće biti kompatibilne sa terminima sportskih događaja ( to je ujedno i jedini razlog zbog kojeg sam odlazio od trejda u neke druge vode ).

Bilo kako bilo, pokušat ću oživiti blog, bez velikih obećanja i najava.

Nema komentara:

Objavi komentar