petak, 11. studenoga 2011.

Mali update od 31.10.

Nije me bilo duže vrijeme pa da napišem par rečenica što se u međuvremenu dešavalo.
Bilo je to desetak dana isprobavanja i testiranja  nekih novih ideja i strategija. U principu količinski se malo toga odigravalo i minus koji je vidljiv je u najvećem redu zbog nogometa kod kojeg sam na uzorku od nekih 10- tak utakmica imao 80% nesretnih okolnosti. To ne znači da su strategije loše. Naprotiv, mislim da su dugoročno isplative. Jedino si zamjeram što nisam koristio manji dio banke i naravno, ono što u buduće ne smije biti, a to je trejdati nogomet bez detaljne selekcije i odabira utakmica.
Mali je minus i na tenisu, ali i kao kod nogometa, riječ je o par odigranih mečeva, koji ne predstavljaju nikakvi pokazatelj niti nekakav budući trend.
Što se tiče psećih utrka tu je u tijeku testiranje razno raznih opažanja i ovaj minus je nastao u tom ukupnom testu. Nadam se da će filtrirati najbolje viđeno i da će taj minus brzo biti nadoknađen. Jako su mi zanimljivi jer ih je ogroman broj od podne do ponoći.

Konje sam igrao koliko sam stigao, ali šteta što ih ne stignem češće ispratiti. Ovaj profit nastao je možda na 2-3 dana trejda na konjima i konji su mi i dalje glavna uzdanica.

Dakle, ovih desetak dana trejdalo se malo, više se vrludalo i tražilo tu potrebnu mi širinu preko sportova koji mi vremenski najviše odgovaraju.
A minusi su sastavni dio trejda. Ovo je dugoročan posao i račun se polaže na duži period.

Čuvajte se blogova i igrača koji imaju slike samo sa profitom, nikada minusom i nikada izvještajem od npr. zadnjih 1-3 mjeseca.


1 komentar:

  1. Gospodine vidim da lepo pises i objavljujes grske sto je veoma korisno da mozemo da vidimo gde se najcesce gresi. Na tome ti hvala, ali ne govoris nista o tome kako biti u plusu, kako uspevas da ostvarujes profit.
    Cenio bih, a verovatno i ostali da kazes nesto o tome.
    Hvala, pozdrav

    OdgovoriIzbriši