nedjelja, 1. siječnja 2012.

Sve najbolje u Novoj !!!

Dugo nisam ništa pisao na blogu, a eto ušlo se u 2012. pa je red napisati koju.

Prije svega


Što se tiče trejda situacija je slijedeća:
- projekt koji sam krenuo sa konjima je profitabilan ali je limitiran. Jednostavno na tome sam mogao dizati max. oko 15 eura dnevno. S obzirom da sam tjedno imao možda 2-3 slobodna popodneva, to je bilo premalo da bi zadovoljilo moje apetite. Nisam imao snage da nastavim sa projektom jer smatram da imam veća znanja i mogućnosti, te da je me ta sića ne zadovoljava i prije svega ne motivira. Naravno postoji i način da se strategija bolje iskoristi, ali taj način zahtjeva ozbiljniju banku jer se valja "potući" na mnogo skupljoj strani (lay strani). Tako da će ta strategija u ladicu i čekati će neka vremena kada se s njom može uzeti barem prosječna hr dnevnica.

- naravno da u 2012. ulazim sa planovima. Ja i moje kolege nismo stajali skrštenih ruku. Prikupljalo se, testiralo,simuliralo, snimalo, analiziralo... Trenutno se pojavljuje najveći problem,a to je da imamo previše ideja, previše mogućnosti,sportova,načina,metoda... Netko će reći da je to slatka briga, ali nije baš tako. To je ozbiljan problem, jer trejd je tako opširan i tako je mnogo mogućnosti i svaka je na svoj način posebna, da  se može desiti da idete od "cvijeta do cvijeta" tražeći kruha pored pogače, okrenete se i 365 dana je iza vas, a vi i dalje testirate i tražite.

- da sve ne ostane na trejdu bavim se i pokerom gdje bilježim prve konkretne rezultate, tako da nikome ne treba biti čudno što ne stignem pisati na blogu ili odgovarati na mejlove.Jednostavno mi je kratak dan od 24 sata.

Što se mejlova tiče, javljaju se uglavnom početnici koji traže nekakve strategije, savjete i sl. Pošto ja stvarno nemam vremena za individualno dopisivanje ili nekakvu poduku, mogu napraviti nekakav pdf. ili word sa razno raznim strategijama koje bi  mogle biti velika pomoć svima koji se žele baviti trejdom.
Poluprofesionalce i profesionalce koji se bave trejdom primamo u svoj skype chat gdje možemo razmjenjivati  "vrh" ovoga posla.


I za kraj da podijelim sličicu mog kolege i prijatelja ferenca, koji je meni osobno velika inspiracija i jedan od najboljih trejdera kojeg poznajem.On si je zadao sebi jedan mali projekt s kojim je krenuo 09.11.11. sa 200 eura uplate. Evo što je napravio. I ovim putem mu čestitam na ovako lijepom uspjehu i da u 2012. barata sa 5 znamenaka.


1 komentar:

  1. Ovo je jako lepo,
    Svaka Vam cast i bilo bi super kada bi mogli da sastavite neki dokument za nas pocetnike pre kojim je veliki put.
    Hvala unapred

    OdgovoriIzbriši