subota, 27. travnja 2013.

22-27.04.

Zapravo od 5 dana ovog perioda testirao sam samo 2 dana jer sam bio zauzet. Pošto mi se ne da raditi exel statistiku na brzinu sam prebrojao stanje onoga što sam igrao i rezultat je slijedeći :

* 34 događaja -28,6 eura

S obzirom na sve okolnosti i forsiranja nekih situacija koje valja izbjegavati, mogu biti zadovoljan. Uzorak je malen i nema druge nego nastaviti dalje.
Sa tim minusom dolazimo do ukupnog stanja od  -3,84 eura.

Za one koji prate najlakše je da su sa mnom na mojoj FB stranici Betfair Trader. Tamo mi je znatno lakše i brže postati što radim, da bi kasnije samo sabrao stanje.

Za sada mi se čini da najveći problem imam sa back opcijom i tu generiram slabe rezultate, dok me vadi lay malih koeficijenata.
Inače, u ovom momentu max. minus/ulog po betu je 10 e, bez obzira bio lay ili back.


Nema komentara:

Objavi komentar